The intention of the heart/ Nir Golan


כוונת הלב/ ניר גולן
תן לי להרגיש את שבלבי,
ולייחד את מחשבותיי.
תן לי לנוע לפי רגשותיי,
בכדי לגלות את הידוע והנסתר.

הצילני מקנאה באדם אחר,
ותן לי לראות רק את מעלותיו.
אפשר לי לדבר עם האחר
בכנות, בצדק וביושרה.

אפשר לי לאהוב את האחר,
ללא יראה ושנאה.
תן לי את הכוח לחיות בנחת,
בשלוות נפש ובכוונת הלב.

כוונת הלב מתקיימת בכל תפילה. כל תפילה, מכל סוג שהוא, צריכה תמיד לכלול בתוכה: מחשבה, דיבור ומעשה.
על האדם לקבל על עצמו, שכל שעות הפנאי שלו, יהיו מוקדשות לתועלת בריות העולם.
בתפילה כמו במצוות שבין אדם למקום, המעשה עצמו מוכיח על הכוונה, שהיא לשם יוצרו, כי אחרת אין שום מקום לאותו המעשה. זוהי כוונת הלב.


תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

The color of your death

Benjamin Franklin and Musar movement

Yonit Shaked Golan: folk singer and huge soul