Education according to Swarm learning Soulagogy:
חינוך
בגישת ה-Soulagogy על-פי מודל למידת נחי"ל
מודל
למידת נחי"ל Swarm learning
מאפשר לנפש לקבל את רשימותיה, דרך מחשבותיה הבוקעות מתוכה. תהליך זה
מוגדר בגישת ה-Soulagogy.
Participating
המחשבה
נפתחת מתוך הנפש, נקשרת עם אובייקטים חיצוניים ומוחזרת אל תוך הנפש, כך נוצרת
המודעות לממשותם וצורתם של האובייקטים. המודעות המתהווה בשלב זה היא תנאי
הכרחי להמשך תהליך הלמידה.
Searching
המחשבות
מסתובבות, מחפשות כתוצאה מחירות מלאה הניתנת לנפש, לחקור ולהתנסות בעצמה. החושים
נקראים קודם כל, להציג את הנפש, עד שבעזרת "מצב הדמיון", היא מפרידה את
אותם הסוגים החיצוניים של עצמה, מההקשר החישתי. היא מחפשת ומזהה בשלב זה את
המגמות, האיומים וההזדמנויות ללמידה.
Naming
הנפש
מזהה שוב את עצמה, כאובייקט ייחודי בחלל ובזמן, כמכלול של סמלים של החיים הפנימיים
והסופר-חישתיים, אשר שום דבר חיצוני אינו יכול לתאר במלואו. הנפש מגבשת לעצמה
אמות מידה לשיפוט משלה, תוך יצירת המחשבות שלה, החוזרות לנפש ומשתקפות בה.
זהו
תהליך של Self-realization זיהוי המציאות של עצמי.
Adaptive Learning
הנפש
יוצרת שפה בינה לבין תמונת הדברים הסובבים אותה, בה היא חיה.
היא, המחפשת לדעת את עצמה, מחפשת את עצמה תמיד בדברים החיצוניים, בתווך השפה שהיא
יצרה, ועל-ידי כך היא יכולה למצוא ולחקור את האור הפנימי ביותר שלה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה