The Meaningful Bosem model
המעבר מבש"ם מ"מיוחד" לבש"ם "משמעותי" במעבר לבש"ם "משמעותי" נוצר בֹּשׂ"ם חדש לכל לומד, שעדיין מורכב משלושה מעגלים: בטן: תשוקות Passion שוטף: יכולות Capabilities משמעותי: השפעה על האחר Meaningful ה"מיוחד" בבש"ם של כל לומד מתחלף בסוף התהליך ל"משמעותי". האות מ' קבועה אך השיח עובר משיח פנימי המחפש את ה"מיוחד" שבי, לשיח פנימי-חיצוני העוסק בדרך להפוך ל"משמעותי" יותר לסובבים אותי. אם קודם, תהליך יצירת הבש"ם של הלומד התבצע באמצעותו ובאמצעות הקבוצה, עתה, אחרי ש"הופק" הניחוח הייחודי לכל לומד, מתרחש השלב הבא בתהליך הלמידה ב"הַקְהֵ֣ל". במהלך עבודתי הבנתי ששלב זה קורה בעת שהנוכחים משתפים בבשמ"ים האישיים שלהם ומשפיעים מ"ריחם" על האחרים. השפעת הבש"ם האישי על האחר בתוך תהליך הלמידה ב"הַקְהֵ֣ל" יוצרת "מרחב הַקְהֵ֣ל", שהוא מרחב למידה שבו כל לומד תורם לתהליך הלמידה הקבוצתי, והקבוצה הופכת את בעל הבש"ם למשמעותי. המעבר המשלבי הו